"MTB"

De routes zijn voor getrainde rijders/wandelaars en voor minder getrainde rijders/wandelaars geschikt.
Getrainden rijden/wandelen gewoon iets sneller dan de minder getrainden. De uitdaging blijft daarom voor elke deelnemer overeind! Als jij je met jouw vriendengroep inschrijft, bepalen jullie zelf het tempo van je eigen groepje. Geen druk, geen stress, maar heerlijk genieten. We hebben van elke versie ook een light versie beschikbaar. Heb je wat mindere vorm of hoeft het van jou allemaal niet zo lang en ver, dan kies je voor de light versies.

Voor wandelaars is er geen light versie beschikbaar.

 

 

Dat is een goede vraag.
Behalve dat je aan het lopen of fietsen bent, neem je ook een pauze, moet je misschien een lekke band repareren en wil je ook wel eens wat foto’s maken of een hapje eten.
Globaal komt het op het volgende neer:
MTB: tussen de 5 tot 7 uur per dag voor de volledige versies en 4 tot 6 voor de light versies
Race: tussen de 6 tot 8 uur voor de volledige versies en 4 tot 6 uur voor de light versies
Wandelen: 5 tot 6 uur

Ja, heel graag zelfs. We sturen je enige tijd voor de start een mailtje met de laatste instructies en digitale gps tracks. In de mail staat ook beschreven hoe je de tracks in je (Garmin) toestel moet laden. Het inladen moet je zelf doen, dit kan niet ter plaatse. Ter plekke geven we wel uitleg over de beste wijze om te navigeren op GPS.
Per groep geven we maximaal één leen GPS-toestel mee.

Je moet over een goede basisconditie beschikken. Vooral omdat het een drie-daagse betreft en je ‘s nachts goed moet kunnen herstellen.
Voor mensen met een onvoldoende conditie wordt het elke dag zwaarder, omdat het lichaam onvoldoende kan herstellen.

Indien je regelmatig fietst of wandelt moet het geen probleem zijn om de programma’s van Trans Limburg te volbrengen. Het zal zeker zwaar worden, maar het is vooral zaak om je eigen tempo te blijven rijden of wandelen en je niet vast probeert te klampen aan je maatjes, die misschien net iets sterker zijn. Met andere woorden: blijf in de reserves en ga niet te vaak en te lang in het rood rijden.
Voor wandelaars geldt: houd je aan een regelmatig tempo, zowel bergop als bergaf.
Voor Trans Limburg MTB, Race en de weekend deelnemers geldt in het algemeen:
Als je twee a drie keer in de week fietst en als je een keer of vier een lange duurtraining doet (uurtje of 4), naast je normale training, komt het helemaal goed! De laatste week voor de TL kun je het beste uitsluitend twee korte trainingen met wat korte interval sprintjes doen. Onze light versies vergen wat minder duurvermogen omdat de routes een stuk korter zijn. Hierdoor zijn deze programma’s wat toegankelijker.
Voor wandelaars  geldt in het algemeen:
Een gezonde basisconditie is voldoende. Je bent actief en gaat regelmatig wandelen en/of fietsen. Fietsers rijden regelmatig 40 tot 50 km en wandelaars kunnen een afstand van 15 km gemakkelijk aan.

De minimale leeftijd voor deelname aan de Trans Limburg voor de mtb- en racefietsversie is 16 jaar.
Voor de Oostenrijkreis is de minimale leeftijd 18 jaar.
Voor het wandelprogramma is de minimale leeftijd 12 jaar.

Je mag één tas meenemen van maximaal 80L inhoud en maximaal 15kg. Alle onderdelen behoren in de tas. Geen objecten aan de buitenkant van de tas vastbinden. Bij de hotels is een voetpomp van de organisatie aanwezig. Die hoef je dus niet mee te nemen.

Wat neem je eigenlijk mee op zo’n drie-daagse?
Hieronder een lijstje dat ik zelf gebruik:
-voeding
-reparatie materiaal (individueel en voor groepsgebruik)
-telefoon
-geld
-id-bewijs
-eventueel je GPS
-fietskleding: bestaande uit schoenen (overschoenen), helm, fietsbril en per dag een korte broek, shirt met korte mouwen, sokken en thermo-shirt. Verder adviseren wij: armstukken, beenstukken, windstopper, regenjasje, shirt met lange mouw (herfstuitvoering), handschoenen kort en lang (regen)
-wandelaars nemen uiteraard geschikte wandelkleding mee voor droog-, heet-, maar ook voor regenweer
-vrijetijdskleding: voor ‘s avonds heb je wat toiletartikelen nodig en een kledingset
-handdoek om te douchen bij de finishlocatie

Ja, je moet de volgende reparaties zelf (met je team) onderweg kunnen uitvoeren:

Remblokken vervangen, lekke band plakken, gescheurde buitenband fixen als de binnenband erdoorheen komt. Dit doe je overigens met een stukje plastic ter grote van een credit card, dat je uitsnijdt uit een PET-fles. Kettingbreuk, afgebroken derailleurpadje en overige kleine reparaties. Ik raad  je aan om mee te nemen: een aantal tie-wraps, 1,5 mtr. duckt tape of van die witte sporttape, twee meter groen ijzeren tuindraad, missing link schakels, kettingpons, leatherman tool met tangetje, imbus/torx set. Binnenbanden, bandenplakkers, reserve remblokken, Co2 patronen, bandenlichters, derailleurpad.

Soms gaat er iets kapot dat je echt niet zelf kunt fixen. De organisatie kan dan een huurfiets  of reservermateriaal afleveren in het hotel of soms zelfs nog op de pech locatie. Wij proberen je altijd weer aan het rijden te krijgen 🙂

Een veilige afgesloten ruimte is beschikbaar om de fietsen te stallen. Er is ook in alle hotels een voetpomp beschikbaar en mogelijkheid om je fiets af te spuiten.

Neem te allen tijde twee bidons mee van 750 cc of een Kamelbak. Zorg ervoor dat je altijd minimaal twee repen bij je hebt en 1 of 2 gelletjes, dan weet je zeker dat je nooit zonder komt te zitten. Tijdens de tochten kom je regelmatig door (of vlak langs ) een dorpje, waar je even kunt stoppen om iets te drinken en te eten. Tijdens de briefing geven we ook altijd nog aan na hoeveel km je een restaurtantje o.i.d. tegenkomt. Normaliter, zo om de twee uur.

 

Op de man moet je meenemen:
-een zelf samen te stellen EHBO setje (met tekentang voor MTB-ers) -pijnstillers
-telefoon
-ID-kaart
-geld
-aluminium reddingsdeken (Kruidvat)
-zonnenbrandcrème
-reparatie materiaal
Verder raad ik aan om mee te nemen:
-een aantal tie-wraps
-1,5 mtr. duckt tape, of van die witte sporttape
-twee meter groen ijzeren tuindraad
-missing link schakels
-kettingpons
-leatherman tool met tangetje
-imbus/torx set
-binnenbanden
-bandenplakkers
-reserve remblokken
-Co2 patronen
-bandenlichters
-derailleurpad

Uiteraard voldoende eten en drinken.

Onze fietsprogramma’s:
Trans-Limburg klassieker: geen diner inbegrepen in de prijs. Wel bij te boeken tijdens het inschrijven
Trans-Limburg comfort: geen diner inbegrepen in de prijs. Wel bij te boeken tijdens het inschrijven
MTB weekend Limburg: Diner inbegrepen
Racefiets weekend Limburg: Diner inbegrepen

Wandelprogramma’s:
Alle wandelprogramma’s: Diner inbegrepen

Extra nachten
Veel deelnemers komen een dagje eerder naar Valkenburg. Deze overnachting is met ontbijt maar zonder diner.

Parkeren regel je op de startlocatie. De startlocatie is de Amstel Goldrace Xperience. Je meld je daar aan de bar en men helpt je met plezier verder en kun je tegen betaling ( ongeveer € 6,- per auto per dag) een parkeerkaart kopen.. Je auto kan hier gedurende het hele programma staan blijven.  De finish is op dezelfde locatie.

We hebben honderden rijders per jaar. Iedereen kan het. Jij dus ook. De apparaten zijn bovendien vrij idiot-proof 🙂 We geven te plaatse een leen GPS mee, mocht je er zelf geen hebben.
Uiteraard geven we ook een instructie over het GPS gebruik.

 

Indien er een ernstig ongeval heeft plaats gevonden, neem je eerst contact op met 112 en vervolgens met de organisatie. Wij zullen de hulp mede coördineren of zelf uitvoeren. Tijdens de briefing voorafgaande aan de start zullen we je informeren hoe je het beste contact met ons kunt opnemen en hoe je je locatie kunt delen met ons.

Op de startdag start de briefing om 09.30 uur in de Amstel Goldrace Xperience aan de Plenkertstraat 50 in Valkenburg. De juiste gegevens e.d.  ontvang je nog zo’n 14 dagen voorafgaande aan de start via een email briefing met de laatste aandachtspunten. Bij de startlocatie (tevens finishlocatie)  kun je de auto parkeren en kun je je omkleden. Uiteraard is er voor iedereen een kop koffie en een stuk Limburgse vlaai. Na de briefing wordt de bagage op transport gezet en gaat iedereen het avontuur tegemoet.

 

De finish is op dezelfde locatie als de start. Handig, want hier staat ook je auto. 🙂 Tevens is hier  gelegenheid om nog even wat te drinken en/of te eten.
Ook kun je hier douchen en je fiets afspuiten. Neem wel en handdoek mee in je bagage, want in het sportcentrum zijn geen handdoeken aanwezig. Bij de finish is altijd iemand van de organisatie aanwezig.

"Race"

De routes zijn voor getrainde rijders/wandelaars en voor minder getrainde rijders/wandelaars geschikt.
Getrainden rijden/wandelen gewoon iets sneller dan de minder getrainden. De uitdaging blijft daarom voor elke deelnemer overeind! Als jij je met jouw vriendengroep inschrijft, bepalen jullie zelf het tempo van je eigen groepje. Geen druk, geen stress, maar heerlijk genieten. We hebben van elke versie ook een light versie beschikbaar. Heb je wat mindere vorm of hoeft het van jou allemaal niet zo lang en ver, dan kies je voor de light versies.

Voor wandelaars is er geen light versie beschikbaar.

 

 

Dat is een goede vraag.
Behalve dat je aan het lopen of fietsen bent, neem je ook een pauze, moet je misschien een lekke band repareren en wil je ook wel eens wat foto’s maken of een hapje eten.
Globaal komt het op het volgende neer:
MTB: tussen de 5 tot 7 uur per dag voor de volledige versies en 4 tot 6 voor de light versies
Race: tussen de 6 tot 8 uur voor de volledige versies en 4 tot 6 uur voor de light versies
Wandelen: 5 tot 6 uur

Ja, heel graag zelfs. We sturen je enige tijd voor de start een mailtje met de laatste instructies en digitale gps tracks. In de mail staat ook beschreven hoe je de tracks in je (Garmin) toestel moet laden. Het inladen moet je zelf doen, dit kan niet ter plaatse. Ter plekke geven we wel uitleg over de beste wijze om te navigeren op GPS.
Per groep geven we maximaal één leen GPS-toestel mee.

Je moet over een goede basisconditie beschikken. Vooral omdat het een drie-daagse betreft en je ‘s nachts goed moet kunnen herstellen.
Voor mensen met een onvoldoende conditie wordt het elke dag zwaarder, omdat het lichaam onvoldoende kan herstellen.

Indien je regelmatig fietst of wandelt moet het geen probleem zijn om de programma’s van Trans Limburg te volbrengen. Het zal zeker zwaar worden, maar het is vooral zaak om je eigen tempo te blijven rijden of wandelen en je niet vast probeert te klampen aan je maatjes, die misschien net iets sterker zijn. Met andere woorden: blijf in de reserves en ga niet te vaak en te lang in het rood rijden.
Voor wandelaars geldt: houd je aan een regelmatig tempo, zowel bergop als bergaf.
Voor Trans Limburg MTB, Race en de weekend deelnemers geldt in het algemeen:
Als je twee a drie keer in de week fietst en als je een keer of vier een lange duurtraining doet (uurtje of 4), naast je normale training, komt het helemaal goed! De laatste week voor de TL kun je het beste uitsluitend twee korte trainingen met wat korte interval sprintjes doen. Onze light versies vergen wat minder duurvermogen omdat de routes een stuk korter zijn. Hierdoor zijn deze programma’s wat toegankelijker.
Voor wandelaars  geldt in het algemeen:
Een gezonde basisconditie is voldoende. Je bent actief en gaat regelmatig wandelen en/of fietsen. Fietsers rijden regelmatig 40 tot 50 km en wandelaars kunnen een afstand van 15 km gemakkelijk aan.

De minimale leeftijd voor deelname aan de Trans Limburg voor de mtb- en racefietsversie is 16 jaar.
Voor de Oostenrijkreis is de minimale leeftijd 18 jaar.
Voor het wandelprogramma is de minimale leeftijd 12 jaar.

Je mag één tas meenemen van maximaal 80L inhoud en maximaal 15kg. Alle onderdelen behoren in de tas. Geen objecten aan de buitenkant van de tas vastbinden. Bij de hotels is een voetpomp van de organisatie aanwezig. Die hoef je dus niet mee te nemen.

Wat neem je eigenlijk mee op zo’n drie-daagse?
Hieronder een lijstje dat ik zelf gebruik:
-voeding
-reparatie materiaal (individueel en voor groepsgebruik)
-telefoon
-geld
-id-bewijs
-eventueel je GPS
-fietskleding: bestaande uit schoenen (overschoenen), helm, fietsbril en per dag een korte broek, shirt met korte mouwen, sokken en thermo-shirt. Verder adviseren wij: armstukken, beenstukken, windstopper, regenjasje, shirt met lange mouw (herfstuitvoering), handschoenen kort en lang (regen)
-wandelaars nemen uiteraard geschikte wandelkleding mee voor droog-, heet-, maar ook voor regenweer
-vrijetijdskleding: voor ‘s avonds heb je wat toiletartikelen nodig en een kledingset
-handdoek om te douchen bij de finishlocatie

Ja, je moet de volgende reparaties zelf (met je team) onderweg kunnen uitvoeren:

Remblokken vervangen, lekke band plakken, gescheurde buitenband fixen als de binnenband erdoorheen komt. Dit doe je overigens met een stukje plastic ter grote van een credit card, dat je uitsnijdt uit een PET-fles. Kettingbreuk, afgebroken derailleurpadje en overige kleine reparaties. Ik raad  je aan om mee te nemen: een aantal tie-wraps, 1,5 mtr. duckt tape of van die witte sporttape, twee meter groen ijzeren tuindraad, missing link schakels, kettingpons, leatherman tool met tangetje, imbus/torx set. Binnenbanden, bandenplakkers, reserve remblokken, Co2 patronen, bandenlichters, derailleurpad.

Soms gaat er iets kapot dat je echt niet zelf kunt fixen. De organisatie kan dan een huurfiets  of reservermateriaal afleveren in het hotel of soms zelfs nog op de pech locatie. Wij proberen je altijd weer aan het rijden te krijgen 🙂

Een veilige afgesloten ruimte is beschikbaar om de fietsen te stallen. Er is ook in alle hotels een voetpomp beschikbaar en mogelijkheid om je fiets af te spuiten.

Neem te allen tijde twee bidons mee van 750 cc of een Kamelbak. Zorg ervoor dat je altijd minimaal twee repen bij je hebt en 1 of 2 gelletjes, dan weet je zeker dat je nooit zonder komt te zitten. Tijdens de tochten kom je regelmatig door (of vlak langs ) een dorpje, waar je even kunt stoppen om iets te drinken en te eten. Tijdens de briefing geven we ook altijd nog aan na hoeveel km je een restaurtantje o.i.d. tegenkomt. Normaliter, zo om de twee uur.

 

Op de man moet je meenemen:
-een zelf samen te stellen EHBO setje (met tekentang voor MTB-ers) -pijnstillers
-telefoon
-ID-kaart
-geld
-aluminium reddingsdeken (Kruidvat)
-zonnenbrandcrème
-reparatie materiaal
Verder raad ik aan om mee te nemen:
-een aantal tie-wraps
-1,5 mtr. duckt tape, of van die witte sporttape
-twee meter groen ijzeren tuindraad
-missing link schakels
-kettingpons
-leatherman tool met tangetje
-imbus/torx set
-binnenbanden
-bandenplakkers
-reserve remblokken
-Co2 patronen
-bandenlichters
-derailleurpad

Uiteraard voldoende eten en drinken.

Onze fietsprogramma’s:
Trans-Limburg klassieker: geen diner inbegrepen in de prijs. Wel bij te boeken tijdens het inschrijven
Trans-Limburg comfort: geen diner inbegrepen in de prijs. Wel bij te boeken tijdens het inschrijven
MTB weekend Limburg: Diner inbegrepen
Racefiets weekend Limburg: Diner inbegrepen

Wandelprogramma’s:
Alle wandelprogramma’s: Diner inbegrepen

Extra nachten
Veel deelnemers komen een dagje eerder naar Valkenburg. Deze overnachting is met ontbijt maar zonder diner.

Parkeren regel je op de startlocatie. De startlocatie is de Amstel Goldrace Xperience. Je meld je daar aan de bar en men helpt je met plezier verder en kun je tegen betaling ( ongeveer € 6,- per auto per dag) een parkeerkaart kopen.. Je auto kan hier gedurende het hele programma staan blijven.  De finish is op dezelfde locatie.

We hebben honderden rijders per jaar. Iedereen kan het. Jij dus ook. De apparaten zijn bovendien vrij idiot-proof 🙂 We geven te plaatse een leen GPS mee, mocht je er zelf geen hebben.
Uiteraard geven we ook een instructie over het GPS gebruik.

 

Indien er een ernstig ongeval heeft plaats gevonden, neem je eerst contact op met 112 en vervolgens met de organisatie. Wij zullen de hulp mede coördineren of zelf uitvoeren. Tijdens de briefing voorafgaande aan de start zullen we je informeren hoe je het beste contact met ons kunt opnemen en hoe je je locatie kunt delen met ons.

Op de startdag start de briefing om 09.30 uur in de Amstel Goldrace Xperience aan de Plenkertstraat 50 in Valkenburg. De juiste gegevens e.d.  ontvang je nog zo’n 14 dagen voorafgaande aan de start via een email briefing met de laatste aandachtspunten. Bij de startlocatie (tevens finishlocatie)  kun je de auto parkeren en kun je je omkleden. Uiteraard is er voor iedereen een kop koffie en een stuk Limburgse vlaai. Na de briefing wordt de bagage op transport gezet en gaat iedereen het avontuur tegemoet.

 

De finish is op dezelfde locatie als de start. Handig, want hier staat ook je auto. 🙂 Tevens is hier  gelegenheid om nog even wat te drinken en/of te eten.
Ook kun je hier douchen en je fiets afspuiten. Neem wel en handdoek mee in je bagage, want in het sportcentrum zijn geen handdoeken aanwezig. Bij de finish is altijd iemand van de organisatie aanwezig.

Wandelen

De routes zijn voor getrainde rijders/wandelaars en voor minder getrainde rijders/wandelaars geschikt.
Getrainden rijden/wandelen gewoon iets sneller dan de minder getrainden. De uitdaging blijft daarom voor elke deelnemer overeind! Als jij je met jouw vriendengroep inschrijft, bepalen jullie zelf het tempo van je eigen groepje. Geen druk, geen stress, maar heerlijk genieten. We hebben van elke versie ook een light versie beschikbaar. Heb je wat mindere vorm of hoeft het van jou allemaal niet zo lang en ver, dan kies je voor de light versies.

Voor wandelaars is er geen light versie beschikbaar.

 

 

Dat is een goede vraag.
Behalve dat je aan het lopen of fietsen bent, neem je ook een pauze, moet je misschien een lekke band repareren en wil je ook wel eens wat foto’s maken of een hapje eten.
Globaal komt het op het volgende neer:
MTB: tussen de 5 tot 7 uur per dag voor de volledige versies en 4 tot 6 voor de light versies
Race: tussen de 6 tot 8 uur voor de volledige versies en 4 tot 6 uur voor de light versies
Wandelen: 5 tot 6 uur

Ja, heel graag zelfs. We sturen je enige tijd voor de start een mailtje met de laatste instructies en digitale gps tracks. In de mail staat ook beschreven hoe je de tracks in je (Garmin) toestel moet laden. Het inladen moet je zelf doen, dit kan niet ter plaatse. Ter plekke geven we wel uitleg over de beste wijze om te navigeren op GPS.
Per groep geven we maximaal één leen GPS-toestel mee.

Je moet over een goede basisconditie beschikken. Vooral omdat het een drie-daagse betreft en je ‘s nachts goed moet kunnen herstellen.
Voor mensen met een onvoldoende conditie wordt het elke dag zwaarder, omdat het lichaam onvoldoende kan herstellen.

Indien je regelmatig fietst of wandelt moet het geen probleem zijn om de programma’s van Trans Limburg te volbrengen. Het zal zeker zwaar worden, maar het is vooral zaak om je eigen tempo te blijven rijden of wandelen en je niet vast probeert te klampen aan je maatjes, die misschien net iets sterker zijn. Met andere woorden: blijf in de reserves en ga niet te vaak en te lang in het rood rijden.
Voor wandelaars geldt: houd je aan een regelmatig tempo, zowel bergop als bergaf.
Voor Trans Limburg MTB, Race en de weekend deelnemers geldt in het algemeen:
Als je twee a drie keer in de week fietst en als je een keer of vier een lange duurtraining doet (uurtje of 4), naast je normale training, komt het helemaal goed! De laatste week voor de TL kun je het beste uitsluitend twee korte trainingen met wat korte interval sprintjes doen. Onze light versies vergen wat minder duurvermogen omdat de routes een stuk korter zijn. Hierdoor zijn deze programma’s wat toegankelijker.
Voor wandelaars  geldt in het algemeen:
Een gezonde basisconditie is voldoende. Je bent actief en gaat regelmatig wandelen en/of fietsen. Fietsers rijden regelmatig 40 tot 50 km en wandelaars kunnen een afstand van 15 km gemakkelijk aan.

De minimale leeftijd voor deelname aan de Trans Limburg voor de mtb- en racefietsversie is 16 jaar.
Voor de Oostenrijkreis is de minimale leeftijd 18 jaar.
Voor het wandelprogramma is de minimale leeftijd 12 jaar.

Je mag één tas meenemen van maximaal 80L inhoud en maximaal 15kg. Alle onderdelen behoren in de tas. Geen objecten aan de buitenkant van de tas vastbinden. Bij de hotels is een voetpomp van de organisatie aanwezig. Die hoef je dus niet mee te nemen.

Wat neem je eigenlijk mee op zo’n drie-daagse?
Hieronder een lijstje dat ik zelf gebruik:
-voeding
-reparatie materiaal (individueel en voor groepsgebruik)
-telefoon
-geld
-id-bewijs
-eventueel je GPS
-fietskleding: bestaande uit schoenen (overschoenen), helm, fietsbril en per dag een korte broek, shirt met korte mouwen, sokken en thermo-shirt. Verder adviseren wij: armstukken, beenstukken, windstopper, regenjasje, shirt met lange mouw (herfstuitvoering), handschoenen kort en lang (regen)
-wandelaars nemen uiteraard geschikte wandelkleding mee voor droog-, heet-, maar ook voor regenweer
-vrijetijdskleding: voor ‘s avonds heb je wat toiletartikelen nodig en een kledingset
-handdoek om te douchen bij de finishlocatie

Neem te allen tijde twee bidons mee van 750 cc of een Kamelbak. Zorg ervoor dat je altijd minimaal twee repen bij je hebt en 1 of 2 gelletjes, dan weet je zeker dat je nooit zonder komt te zitten. Tijdens de tochten kom je regelmatig door (of vlak langs ) een dorpje, waar je even kunt stoppen om iets te drinken en te eten. Tijdens de briefing geven we ook altijd nog aan na hoeveel km je een restaurtantje o.i.d. tegenkomt. Normaliter, zo om de twee uur.

 

Onze fietsprogramma’s:
Trans-Limburg klassieker: geen diner inbegrepen in de prijs. Wel bij te boeken tijdens het inschrijven
Trans-Limburg comfort: geen diner inbegrepen in de prijs. Wel bij te boeken tijdens het inschrijven
MTB weekend Limburg: Diner inbegrepen
Racefiets weekend Limburg: Diner inbegrepen

Wandelprogramma’s:
Alle wandelprogramma’s: Diner inbegrepen

Extra nachten
Veel deelnemers komen een dagje eerder naar Valkenburg. Deze overnachting is met ontbijt maar zonder diner.

Parkeren regel je op de startlocatie. De startlocatie is de Amstel Goldrace Xperience. Je meld je daar aan de bar en men helpt je met plezier verder en kun je tegen betaling ( ongeveer € 6,- per auto per dag) een parkeerkaart kopen.. Je auto kan hier gedurende het hele programma staan blijven.  De finish is op dezelfde locatie.

We hebben honderden rijders per jaar. Iedereen kan het. Jij dus ook. De apparaten zijn bovendien vrij idiot-proof 🙂 We geven te plaatse een leen GPS mee, mocht je er zelf geen hebben.
Uiteraard geven we ook een instructie over het GPS gebruik.

 

Indien er een ernstig ongeval heeft plaats gevonden, neem je eerst contact op met 112 en vervolgens met de organisatie. Wij zullen de hulp mede coördineren of zelf uitvoeren. Tijdens de briefing voorafgaande aan de start zullen we je informeren hoe je het beste contact met ons kunt opnemen en hoe je je locatie kunt delen met ons.

De finish is op dezelfde locatie als de start. Handig, want hier staat ook je auto. 🙂 Tevens is hier  gelegenheid om nog even wat te drinken en/of te eten.
Ook kun je hier douchen en je fiets afspuiten. Neem wel en handdoek mee in je bagage, want in het sportcentrum zijn geen handdoeken aanwezig. Bij de finish is altijd iemand van de organisatie aanwezig.